Una empresa feta per professionals apassionats
Després de 10 anys, avui som la consultoria energètica de més de 2.000 empreses que confien amb nosaltres. Ho hem fet possible gràcies a l’experiència adquirida durant aquesta dècada i al desenvolupament i aplicacióde les últimes tecnologies en les nostres accions i procediments. Però, sobretot, és possible gràcies al nostre equip humà.
Coneix la nostra història
Com va començar to
MIAF sorgeix el 18 de març de 2014, fruit de la visió d'Aitor Rey, un professional amb gairebé dues dècades d'experiència en el món de l'energia.
L'empresa va començar com una petita assessoria dedicada a oferir solucions integrals a clients específics, però ràpidament es va especialitzar en serveis energètics.
El primer gran èxit de MIAF va arribar l’any 2015, en aconseguir un contracte significatiu que va resultar en un estalvi de més de 500.000€ per al client. Aquesta fita va marcar un canvi estratègic cap a l'optimització de costos energètics i la gestió integral per als seus clients, alliberant-los de la complexitat de tractar amb proveïdors energètics.
Amb el temps, MIAF es va consolidar com una consultoria energètica clau per a pymes a Barcelona, destacant per l'estalvi generat i la qualitat del seu servei. El creixement es va consolidar amb la incorporació de Francesc Vallès com a soci, qui va aportar la seva experiència en consultoria d'operacions, enfortint i expandint l'empresa.
Avui, MIAF és un referent en el món de l'assessoria energètica, compromesa amb l'estalvi i l'eficiència dels seus clients, mantenint sempre un enfocament personalitzat i pròxim.
El nostre millor actiu és la confiança dels nostres clients. És per això que seguirem treballant tal i com ho hem fet aquests últims 10 anys: de manera eficient, honesta i transparent.
Aitor Rey
Soci Fundador
Consultoria i suport administratiu
Aquells que fan de MIAF el que és avui. Un equip multidisciplinari format per més de 20 professionals, entre els quals es troben:
-
Consultors energètics amb una dilatada experiència, que s'encarreguen de realitzar els teus estudis i de prescriure mesures i millores. Ells són qui ens permeten estar al capdavant en quant a coneixement energètic, purament tècnic i del medi, dels agents que operen en aquest i del seu marc legal.
-
Especialistes en administració i atenció al client, que s'encarreguen d'atendre't i resoldre't qualsevol dubte, de realitzar tots els tràmits i gestions que necessitis per a la teva empresa i de mantenir la teva contractació energètica en paràmetres sempre òptims.
Departament tècnic i de desenvolupament
-
Programadors i experts en desenvolupament de software, les funcions dels quals són mantenir la nostra calculadora operativa, en condicions òptimes i actualitzades. D’altra banda, desenvolupen noves funcionalitats i milloren aquelles ja existents, tant per la plataforma exclusiva que fan servir els nostres clients com per les eines que necessiten els nostres assessors energètics.